کد خبر : 248
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 18:05
-

ارسال ۲۵۳ اثر عاشورایی به دبیرخانه سوگواره خوشنویسی عاشورایی کوهدشت.

ارسال  ۲۵۳ اثر عاشورایی به دبیرخانه سوگواره خوشنویسی عاشورایی  کوهدشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از وصول ۲۵۳ اثر خوشنویسی با موضوع عاشورای حسینی جهت شرکت در سوگواره استانی خوشنویسی چلچراغ خبر داد. به گزارش مپل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از وصول ۲۵۳ اثر خوشنویسی با موضوع عاشورای حسینی جهت شرکت در سوگواره استانی خوشنویسی چلچراغ خبر داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از وصول ۲۵۳ اثر خوشنویسی با موضوع عاشورای حسینی جهت شرکت در سوگواره استانی خوشنویسی چلچراغ خبر داد.

به گزارش مپل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت از وصول ۲۵۳ اثر خوشنویسی با موضوع عاشورای حسینی جهت شرکت در سوگواره استانی خوشنویسی چلچراغ خبر داد .

عزت جعفری با اعلام این خبر افزود ، این سوگواره زیرمجموعه سوگواره استانی چلچراغ است که بخش خوشنویسی آن در شهرستان کوهدشت برگزار می گردد.

جعفری افزود: سوگواره استانی خوشنویسی چلچراغ در سه بخش ؛ ثلث، نستعلیق و شکسته نستعلیق در حال برگزاری است که با استقبال بالای هنرمندان مواجهه شده است .مراسم اختتامیه سوگواره استانی خوشنویسی همزمان با معرفی هنرمندان برتر سایر بخش ها در بیستم شهریورماه در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس