کد خبر : 314
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 21:56
-

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر با حضور بسیجیان برتر در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان کوهدشت برگزار شد.

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر با حضور بسیجیان برتر در حسینیه ثارالله  سپاه شهرستان کوهدشت برگزار شد.

سرهنگ کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در این مراسم عنوان کرد:روحیه انقلابی و جهادی دو شاخصه مهم برای دستیابی به موفقیت در تمام عرصه ها هستند که در عملکرد سپاه و بسیج کاملا مشهود است. به گزارش مپل، سرهنگ کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در این مراسم اظهار داشت: روحیه انقلابی و جهادی دو شاخصه

سرهنگ کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در این مراسم عنوان کرد:روحیه انقلابی و جهادی دو شاخصه مهم برای دستیابی به موفقیت در تمام عرصه ها هستند که در عملکرد سپاه و بسیج کاملا مشهود است.

به گزارش مپل، سرهنگ کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در این مراسم اظهار داشت: روحیه انقلابی و جهادی دو شاخصه مهم برای دستیابی به موفقیت در تمام عرصه ها هستند که در عملکرد سپاه و بسیج کاملا مشهود است.جشنواره مالک اشتر رقابت و حرکتی رو به جلو است.

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

سرهنگ کونانی افزودند:بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس