کد خبر : 338
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 19:44
-

مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت در هنرستان چمران کوهدشت

مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت در هنرستان چمران کوهدشت

امام جمعه کوهدشت در مراسم زنگ مقاومت بیان کرد: آینده کشور در دستان جوانان است، باید در کنار تخصص، به تدین و تعهد نیز توجه شود. به گزارش مپل، امام جمعه کوهدشت در مراسم زنگ مقاومت بیان کرد: آینده کشور در دستان جوانان است، باید در کنار تخصص، به تدین و تعهد نیز توجه شود.

امام جمعه کوهدشت در مراسم زنگ مقاومت بیان کرد: آینده کشور در دستان جوانان است، باید در کنار تخصص، به تدین و تعهد نیز توجه شود.

به گزارش مپل، امام جمعه کوهدشت در مراسم زنگ مقاومت بیان کرد: آینده کشور در دستان جوانان است، باید در کنار تخصص، به تدین و تعهد نیز توجه شود.

وی ادامه داد: سند تحول آموزش و پرورش قرآن محور است.

طهماسبی افزود: به مقام معلم و تعلیم و تربیت احترام می گذاریم، وقتی نسل جدید برای علم‌آموزی به سمت مدارس می روند انسان خوشحال می شود چراکه تحصیل امری مقدس است.

مدیر آموزش پرورش کوهدشت نیز در این آیین ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس به نقش شهدا و ایثارگران در بوجود آمدن وضعیت موجود اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ما همه مدیدن کسانی هستیم که سر دادند و جان دادند تا با عزت و استقلال بتوانیم در سطح جهانی حرف برای گفتن داشته باشیم.

امین امینی پویا در ادامه بر نقش تعیین کننده پیشرفت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: به ثمر نشستن زحمات و تلاش های معلمان و مدیران مدارس در گرو ارتباط موثر اولیاء با مدرسه می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس