کد خبر : 374
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 23:51
-

افزایش ۵۰ درصدی سطح گلخانه‌های لرستان

افزایش ۵۰ درصدی سطح گلخانه‌های لرستان

استاندار لرستان خبر داد: ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ و خود اشتغالی در دو سال گذشته به روستائیان استان پرداخت شده است. به گزارش مپل، استاندار لرستان در همایش روز ملی روستا و عشایر که در روستای دیناروند خرم‌آباد برگزار شد، گفت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال

استاندار لرستان خبر داد: ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ و خود اشتغالی در دو سال گذشته به روستائیان استان پرداخت شده است.

به گزارش مپل، استاندار لرستان در همایش روز ملی روستا و عشایر که در روستای دیناروند خرم‌آباد برگزار شد، گفت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ و خود اشتغالی در دو سال گذشته به روستائیان استان پرداخت شده است.

با اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها، ۴۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش به بخشی از مرغداری‌های خسارت‌دیده پرداخت شده است.

سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های آبخیزداری در مناطق محروم روستایی اختصاص یافته و همچنین در ۲ سال گذشته معادل ۵۰ درصد به سطح گلخانه‌های استان افزوده شد و سطح کشاورزی قراردادی از ۶ هزار هکتار به ۴۵ هزار هکتار افزایش یافته است.

امروز همچنین طرح آبیاری تحت فشار تجمیعی روستای چنار خیری خرم‌‌آباد با اعتبار ۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴۲ نفر با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس