کد خبر : 301
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 20:08
-

۳۱۵ فقره انشعاب آب غیرمجاز در کوهدشت شناسایی شد

۳۱۵ فقره انشعاب آب غیرمجاز در کوهدشت شناسایی شد

صاحبان انشعابات غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه‌های آبرسانی، موجب تضییع حقوق مشترکان قانونی می‌شوند به گزارش مپل، ابراهیم قادری امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از شناسایی و جمع‌آوری ۳۱۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در این شهرستان خبر داد. وی گفت: این انشعابات غیرمجاز طی پنج ماه گذشته در شهرستان کوهدشت شناسایی و جمع‌آوری شدند.

صاحبان انشعابات غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه‌های آبرسانی، موجب تضییع حقوق مشترکان قانونی می‌شوند

به گزارش مپل، ابراهیم قادری امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از شناسایی و جمع‌آوری ۳۱۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در این شهرستان خبر داد. وی گفت: این انشعابات غیرمجاز طی پنج ماه گذشته در شهرستان کوهدشت شناسایی و جمع‌آوری شدند.

مدیر آب و فاضلاب کوهدشت، تأکید کرد: باتوجه به کمبود منابع آبی در منطقه و ضرورت بهره‌برداری بهینه از منابع آبی موجود، در سال جاری با تشکیل اکیپ‌های اجراییات و استفاده از پیمانکار دراین خصوص سعی بر آن است که شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان با سرعت بیشتری صورت گیرد.

قادری با بیان اینکه تعیین تکلیف این انشعابات در دست انجام است، افزود: صاحبان انشعابات غیرمجاز علاوه بر آسیب به شبکه‌های آبرسانی، موجب تضییع حقوق مشترکان قانونی می‌شوند که به همین علت شناسایی انشعابات غیرمجاز بدون وقفه و با حساسیت ویژه‌ای در شهرستان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این شهرستان با چهار بخش مرکزی، «درب گنبد»، «گراب» و «کوهنانی» دارای ۵۲ هزار و ۵۱۶ مشترک آب شرب و ۱۳ هزار و ۸۲۹ و مشترک فاضلاب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس