کد خبر : 260
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 0:11
-

اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر لرستانی به پایانه مرزی مهران

اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر لرستانی به پایانه مرزی مهران

شیروانی؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خبر داد: از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور، ۱۳ هزار و ۶۰۷ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند. به گزارش مپل، شیروانی؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور، ۱۳ هزار و ۶۰۷

شیروانی؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خبر داد: از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور، ۱۳ هزار و ۶۰۷ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

به گزارش مپل، شیروانی؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور، ۱۳ هزار و ۶۰۷ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل‌ونقل عمومی مسافر استان از  ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور، ۱۳ هزار و ۷۰۶ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

شیروانی افزود: این تعداد زائر در قالب ۶۵۱ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابجا شده‌اند، ۶ هزار و ۶۴ نفر از زائران با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس، ۷ هزار و ۴۵۸ نفر نیز با ۴۳۹ دستگاه مینی‌بوس و ۸۵ زائر با ۲۲ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده‌اند.

وی اشاره کرد: تعداد سفرهای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸۴ سفر، ۳۵ درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش با ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس