کد خبر : 238
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 12:30
-

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان

استاندار لرستان: کارهای زیادی طی یکسال گذشته در استان انجام و ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است. به گزارش مپل، ستاندار لرستان در برگزاری هفته دولت گفت: کارهای زیادی طی یکسال گذشته در استان انجام و ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان افتتاح و

استاندار لرستان: کارهای زیادی طی یکسال گذشته در استان انجام و ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

به گزارش مپل، ستاندار لرستان در برگزاری هفته دولت گفت: کارهای زیادی طی یکسال گذشته در استان انجام و ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: ۱۱۰ درصد منابع و تسهیلات در اختیار لرستان قرار گرفت و توجه ویژه دولت به برخی استان‌ها کاملاً مشهود است و در همین استان ابر پروژه‌هایی مانند فروسیلیس وجود دارد.

زیویار اظهار کرد: نرخ بیکاری در لرستان از ۱۴.۸ به ۱۲.۵ درصد کاهش یافت و جزو ۱۰ استان برتر در زمینه راستی‌آزمایی ایجاد اشتغال هستیم.

همچنین با توجه به اقدامات انجام‌شده در هفته دولت امسال ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس