کد خبر : 280
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 18:50
-

دو‌ مدال سهم فرنگی‌کاران لرستانی‌ در رقابت‌های جهانی ناشنوایان

دو‌ مدال سهم فرنگی‌کاران لرستانی‌ در رقابت‌های جهانی ناشنوایان

در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان به میزبانی قرقیزستان، تیم ملی ایران با کسب یک طلا، ۳ نقره و ۴ برنز پس از ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد. به گزارش مپل، در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان به میزبانی قرقیزستان، تیم ملی ایران

در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان به میزبانی قرقیزستان، تیم ملی ایران با کسب یک طلا، ۳ نقره و ۴ برنز پس از ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

به گزارش مپل، در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان به میزبانی قرقیزستان، تیم ملی ایران با کسب یک طلا، ۳ نقره و ۴ برنز پس از ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

برای ایران مهدی بخشی مدال طلا، علی کریمی، سید صادق ابوالوفایی و شهاب رحیمی مدال نقره و رضا اسماعیلی، شیرزاد محکی، علی وطن‌پرست و محمد رضا شعبانی مدال برنز کسب کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سید صادق ابوالوفایی فرنگی‌کار لرستانی در دور اول به مصاف کشتی.گیر ارمنستان رفت و ۸ بر صفر به برتری رسید و در دور دوم کشتی‌گیر میزبان را ۶ بر ۵ شکست داد. او در فینال با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حریف ترک شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم شیرزاد محکی دیگر فرنگی‌کار لرستانی دور نخست با کشتی‌گیر قزاقستان مبارزه و حریف خود را ضربه فنی کرد و در کشتی دوم ۱۰ بر ۲ مغلوب حریف ترک شد و برای کسب مدال برنز به شانس مجدد رفت و در مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستانی ۷ بر ۵ به پیروزی رسید و مدال برنز را به دست آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس