کد خبر : 114
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 22:11
-

سه هزار و ۸۰۰ دستگاه کنتور فرسوده آب در لرستان تعویض شد

سه هزار و ۸۰۰ دستگاه کنتور فرسوده آب در لرستان تعویض شد

یاسر اکبریان روز چهارشنبه اظهار کرد: درصورت مراجعه ماموران قرائت و عدم ثبت شماره کارکرد کنتور به عناوین مختلف، میانگین دوره‌های گذشته مصرف آب مشترک به عنوان علی الحساب تا دوره قرائت بعدی منظور می‌شود. به گزارش مپل، یاسر اکبریان روز چهارشنبه اظهار کرد: درصورت مراجعه ماموران قرائت و عدم ثبت شماره کارکرد کنتور به

یاسر اکبریان روز چهارشنبه اظهار کرد: درصورت مراجعه ماموران قرائت و عدم ثبت شماره کارکرد کنتور به عناوین مختلف، میانگین دوره‌های گذشته مصرف آب مشترک به عنوان علی الحساب تا دوره قرائت بعدی منظور می‌شود.

به گزارش مپل، یاسر اکبریان روز چهارشنبه اظهار کرد: درصورت مراجعه ماموران قرائت و عدم ثبت شماره کارکرد کنتور به عناوین مختلف، میانگین دوره‌های گذشته مصرف آب مشترک به عنوان علی الحساب تا دوره قرائت بعدی منظور می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در استان تبدیل به مجاز تبدیل شده است افزود: از شهروندان انتظار می‌رود در مدیریت مصرف بهینه آب شرب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از آب شرب فقط برای مصارف خانگی استفاده نمایند.

وی افزود: کارکنان شرکت آبفا بصورت ۲۴ ساعته در حال پایش شبکه توزیع آب در استان هستند و در صورتی که انشعاب غیر مجازی را شناسایی کنند با همکاری مناسب دستگاه قضایی، جریمه‌های سنگینی را برای مشترکان متخلف اعمال خواهند کرد.اکبریان از همه شهروندان لرستانی درخواست کرد با خرید امتیاز آب علاوه بر احترام به قانون، این شرکت را در امر خطیر آبرسانی هرچه بهتر یاری رسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس