کد خبر : 111
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 22:08
-

کشف البسه قاچاق با ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در ازنا

کشف البسه قاچاق با ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در ازنا

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی ازنا در سه راهی شازند حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند. به گزارش مپل، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی ازنا در سه راهی شازند حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گزارش مپل، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی ازنا در سه راهی شازند حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو ۷ هزار و ۶۸۰ ثوب پوشاک خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۳ میلیارد و ۵۰۰ ریال برآورد کردند.

ابدال چگنی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است و کارکنان انتظامی در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس