کد خبر : 266
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 20:08
-

چقدر از مطالبات گندم‌کاران لرستان پرداخت شده؟

چقدر از مطالبات گندم‌کاران لرستان پرداخت شده؟

حجت‌اله بیرانوند؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خبر داد: ۵۱ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران این استان تا ۲۶ مردادماه پرداخت و تسویه شده است. به گزارش مپل، حجت‌اله بیرانوند؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: ۵۱ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال از

حجت‌اله بیرانوند؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خبر داد: ۵۱ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران این استان تا ۲۶ مردادماه پرداخت و تسویه شده است.

به گزارش مپل، حجت‌اله بیرانوند؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان عنوان کرد: ۵۱ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران این استان تا ۲۶ مردادماه پرداخت و تسویه شده است.ضاین مبلغ، بخش اول مطالبات گندمکاران و شامل ۱۱۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم است و در مرحله بعد نیز ۲۰ هزار ریال جایزه و ۱۵ هزار ریال یارانه نیز به ازای هر کیلوگرم توسط دولت پرداخت می‌شود.

بیرانوند افزود: میزان خریدهای تضمینی روزانه به ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن کاهش یافته و برداشت گندم ددر استان رو به اتمام است. تاکنون حدود ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری و بدهی مرحله اول به ازای ۴۹۴ هزار تن به حساب آنان واریز شده است.

وی عنوان کرد: میزان مبلغ پرداختی مربوط به ۱۱۸ هزار و ۸۹۰ محموله خریداری شده از ۴۹ هزار و ۶۶۶ کشاورز گندمکار است و خرید این محصول تا ابتدای مهرماه ادامه خواهد داشت.

بیرانوند اظهار داشت: میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان در سال قبل ۲۷۵ هزار تن بوده؛ میزان مصرف سالانه گندم در لرستان ۳۰۰ هزار تن و پیش‌بینی خرید امسال بیش از ۵۰۰ هزار تن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس