کد خبر : 196
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 21:15
-

کشتار بیش از ۹ میلیون قطعه مرغ گوشتی در لرستان

کشتار بیش از ۹ میلیون قطعه مرغ گوشتی در لرستان

مصطفی زبردست،مدیرکل دامپزشکی لرستان در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به فعالیت ۱۰ واحد کشتارگاه فعال طیور در لرستان با ظرفیت ۲۲ هزار قطعه کشتار در هر ساعت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، نه میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در استان کشتار شده است. به گزارش مپل، مدیرکل دامپزشکی لرستان خبر داد: با

مصطفی زبردست،مدیرکل دامپزشکی لرستان در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به فعالیت ۱۰ واحد کشتارگاه فعال طیور در لرستان با ظرفیت ۲۲ هزار قطعه کشتار در هر ساعت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، نه میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در استان کشتار شده است.

به گزارش مپل، مدیرکل دامپزشکی لرستان خبر داد: با توجه به فعالیت ۱۰ واحد کشتارگاه فعال طیور در لرستان با ظرفیت ۲۲ هزار قطعه کشتار در هر ساعت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، نه میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در استان کشتار شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به استقرار ناظران شرعی و بهداشتی در کشتارگاه‌های طیور استان همه نظارت‌های شرعی و بهداشتی توسط ناظران انجام می‌شود.

زبردست گفت: علاوه بر تأمین مرغ استان، قسمتی از نیاز بازار سایر استان‌های همجوار نیز از طریق استان لرستان تأمین شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود برای رعایت بهداشت و سلامت خود و خانواده از مصرف مرغ زنده به طور جد خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس